torsdag den 5. juli 2012

Lancering af nyt moda stof abonnement!

Jeg sidder her i mit Lollandske ferieparadis og arbejder!
En af de ting, som jeg ikke nåede at få gjort inden jeg rejste var at få skrevet om butikkens nye moda stof abonnement.

Abonnement indeholder 6 årlige forsendelser; i januar, marts, maj, juli, september og november.Hver pakke indeholder 5 x 30 cm/fuld bredde af flotte stoffer fra nogle af moda førende designere. Stofpakkerne vil matche årstidne, således at første pakke som udsendes her i juli er let og sommerlig. I september vil det være noget, der igen passer til årstiden, efteråret og i november vil du modtage julestoffer og så fremdeles.

Hver pakke koster Dkk 199,- + evt. forsendelse (efter PostDanmarks takster) og det vil i mange tilfælde være muligt at købe ekstra stof af de samme designs, hvis man forelsker sig vildt i det som jeg har udvalgt til serien (naturligvis i det omfang lager rækker) og også ofte muligt at købe supplerende stoffer (det har jeg f.eks. til denne første forsendelse).
Første moda-abo pakke indeholder en rigtig romantisk og sommerlig kollektion fra "3 Sisters", der hedder Papillion. "3 Sisters" fremstiller kollektioner, der ikke altid er deciderede repro-kollektioner, men som altid er inspireret af gamle franske tekstiler, tapeter og dokumenter og således har denne gammeldags "feel" over sig som jeg - og mange andre - så godt kan lide.


Send en mail på helene@helenejuul.dk, hvis du ønsker at blive abonnent på moda abonnementet (skrive moda-abo i emnefelt). Abonnementet kan (endnu) ikke ses på hjemmesiden, som jeg ikke har forbindelse til på min ferie.

Du binder dig ikke til at modtaget et bestemt antal pakker, men det er ikke som i en bogklub, hvor du kan sige nej til én månedspakke og ja til den næste. Abonnementet løber til det opsiges og skal betales forud for forsendelse. BEMÆRK: Kun kortbetaling over nettet eller kontant eller kortbetaling i den fysiske butik i Kolt - altså nøjagtigt som med repro-abonnementet.

Apropos repro-abo. Som man måske har set på Wenches blog, så er repro-abo pakke nr. 36, 4. del af vores Prærie Sampler, netop i disse dage på vej ud til abonnenterne. Tema denne gang er Vestens Vilde Kvinder; de seje pionærkvinder der kom fra Europa eller USA's Østkyst og skulle få en hverdag med familien til at fungere under meget hårde omstændigheder, de prostituerede, barkvinderne og de mange andre hårdføre kvinder, der blev stammødre til en ny generation af kvinder, der i mange tilfælde blev om muligt endnu stærkere end deres mødre.


Jeg syr 2 blokke hver gang til et mindre projekt og Wenche syr flere blokke til et større projekt, se evt. hendes blog


Jeg har pt. ingen ledige pladser, men det er muligt at blive skrevet op på venteliste. Muligvis har Wenche stadig et par ledige pladser.

1 kommentar: