fredag den 6. maj 2016

Butikken er LUKKET i dag fredag 6. maj og i morgen lørdag 7. maj pga Kr. Himmelfart

kære alle
Bare lige en "service-meddelelse".

Butikken er - som den har været de sidste par år - lukket både fredag og lørdag grundet Kr. Himmelfart.

Ud over at det er SKØNT at kunne holde lidt fri - også som butiksejer, så ved jeg af erfaring at man mest kommer til at kigge huller i luften sådan en weekend, da hele Quilte-Danmark (eller en stor del af det) drager til Fyns land og den herlige Quiltefestival i Aulby.

Det har jeg selv gjort (som privatperson) de sidste par år sammen med min gode veninde Maria, men desværre må jeg blive hjemme og pleje mig selv, da jeg er nedlagt med feber og ondt i halsen. Typisk!

Der er derfor også lige et par hængepartier rundt omkring som jeg ikke har nået endnu, så hvis du venter mail eller levering fra mig, så ved du nu også hvorfor ;-)

Kan I alle have et par gode fridage!

Helene

PS: Og for at det nu ikke skal gå hen og blive helt uden billeder her så får I lige et billede af et HERLIGT panel jeg har fået i butikken ... af generalerne i Nordstatshæren under den Amerikanske Borgerkrig. Panelt måler 45 x 55 cm og koster Dkk 79,-. Perfekt til midten i en CW-quilt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar