torsdag den 27. marts 2014

Vanvittig begavet!

Sådan føler jeg mig i dag!
Jeg har fødseldag ... og både i går og i dag er der kommet flere mug rugs og søde hilsener a la dem jeg skrev om i tirsdags, så nu er jeg SIKKER på at mine syveninder har sat noget i værk ;-)

I går fik jeg hele 4 mug rugs; fra Kirsten, Angelika, Birgith og Jette. Her har jeg fotograferet dem sammen


Igen 4 helt forskellige mug rugs, halvdelen syet i repro-stoffer, denne gang 1930er repros, og den anden halvdel mere moderne. Jette havde også sendt chokolade med og Birgith en hæklet kage ... og jeg de små glæder i live tæller os. Jeg sad og svømmede helt hen over de søde kort de sendte med ... og ikke mindst at der også var gjort så meget ud af indpakningen af flere af dem. Se f.eks. Angelikas indpakning her


Helt vildt blæret (på den gode måde) og proff indpakning med eget navn!"

I dag er det min fødseldag og den startede dejligt med gaver fra manden i mit liv, en ny duft fra Estée Lauder "Sensuous Nude" og et par nye høretelefonener til min mobil. De gamle fik jeg desværre smidt i en skraldespand i USA i den fejlagtige tro at det var det billige bras vi havde fået udleveret i turisbussen i New York. Måske skulle jeg havde haft nye briller også ;-)

Da postbuddet kom i dag bragte han flere bløde pakker ... i dag var der 3 FINE mug rugs fra Tina, Anne-mette og Helle, 2 i 1800-tals repros og én moderne. Også i dag var der fine kort og chokolade og virkelig gjort noget ud af indpakningerne :-)


TUSIND TUSIND TAK I søde tøser ... det er lige før man overvejer hvad man finde på af dramaer til næste års fødelsdag, når man bliver SÅ BEGAVET ;-)

Fra min søde veninde Anne-mette var der også (som stort set altid) en lækker hjemmelavet (ofte strikket´) ting. Denne gang et par fine pulsvarmere ... og (som det også ofte er tilfældet, når jeg bliver begavet af hende) dejlig creme. Hun er min faste creme-pusher, da hun jo tilbringer sin arbejdsdag med bl.a. at lange den slags over disken, så har hun jo også vældig forstand på det ... og det ved hun at jeg IKKE har. Og når sandheden skal være sagt, så køber jeg ikke den slags til mig selv, men elsker at bruge det, når jeg får det forærende ;-)

Sidst, men ikke mindst en ikke ubetydelig check fra mine forældre, så nu må jeg finde ud af, hvad jeg skal stille op med den. Sikkert er det at jeg skal købe noget til mig selv.

Indtil videre en rigtig skøn fødseldag! :-)

4 kommentarer:

  1. Kære Helene,
    endnu engang TILLYKKE med din fødselsdag :-) Det er dejligt at vi kunne overraske dig !
    Med hensyn til stemplet : det har jeg haft i et helt år, men det forsvandt i skabets dybe skuffer og dukkede op igen nu hvor jeg er i gang med at flytte op ovenpå.

    knus
    Angelika

    SvarSlet
  2. Herligt kære veninde, at gaven faldt i smag. Og ja, jeg kender dig jo ;-)).
    Knus

    SvarSlet
  3. hej Helene stort tilykke med fødselsdagen og fortsat god bedring her fra djævleøen Ane rosenberg

    SvarSlet
  4. Kære Helene. Et forsinket tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet